Dodanie a platba

Slovenská republika

Hodnota objednávky do 100 €

Spôsob dodania Doba dodania Cena Príplatok za dobierku
Slovenská pošta - List 2. trieda do 0,5 kg * 2 prac. dni 3,90 € + 1,50 €
Packeta (Zásielkovňa) - do 5 kg * 2 prac. dni 3,30 € + 1,50 €
Slovenská pošta - Balík na poštu do 5 kg 2 prac. dni 4,00 € + 1,50 €
DPD - do 5 kg 2 prac. dni 4,50 € + 1,50 €
DPD - do 10 kg 2 prac. dni 5,50 € + 1,50 €

* okrem nadrozmerných zásielok (napr. hokejky, tenisové rakety, palice, lyže,...).

Hodnota objednávky nad 100 €

Spôsob dodania Doba dodania Cena Príplatok za dobierku
Slovenská pošta - Balík na poštu do 5 kg 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €
Packeta (Zásielkovňa) - do 5 kg * 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €
DPD - do 10 kg 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €

* okrem nadrozmerných zásielok (napr. hokejky, tenisové rakety, palice, lyže,...).


Ostatné krajiny

V prípade záujmu o zaslanie objednávky do iných krajín Nás kontaktujte vopred mailom na predajna@unijunior.sk.
Do zahraničia nezasielame na dobierku.


Packeta.sk (Zásielkovňa) je sieť výdajných miest Z-point po celom Slovenku a Česku.
Predstavuje nový a lacnejší spôsob doručenia tovaru k zákazníkom. Viac informácií sa dočítate priamo na stránke prepravcu: www.packeta.sk
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- žiadne čakanie na poštách alebo vyčkávanie kuriéra
- na vyzdvihnutie zásielky máte 7 kalendárnych dní
- tovar si môžete skontrolovať priamo na výdajnom mieste

Kuriérska spoločnosť DPD poskytuje kvalitný a spoľahlivý servis v doručovaní zásielok na súkromné adresy prostredníctvom svojej služby DPD Home.
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- kuriér DPD doručí zásielku na súkromnú adresu kdekoľvek na území Slovenskej republiky
- DPD Home zahŕňa štandardnú dobu doručenia v nasledujúci pracovný deň
- deň vopred ste informovaný cez SMS alebo mailom o doručení balíka a výške dobierky
- v deň príchodu kuriéra ste informovaný o časovom okne, v ktorom vám bude zásielka doručená
- máte možnosť uhradiť platbu za dobierku platobnou kartou
- v prípade, ak vás kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá vám v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Služba zahŕňa celkovo 3 pokusy doručenia

Balík na poštu je služba určená zákazníkom uprednostňujúcich dodanie zásielky na ľubovoľnú poštu podľa vlastného výberu, ktorá sa nachádza napríklad v blízkosti zamestnania. Balík dodáme na jednu z viac ako 1400 pôšt už druhý pracovný deň po dni podania.
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- viac ako 1400 odberných miest
- doručenie do dvoch dní od podania zásielky
- informovanie o uložení balíka na pošte prostredníctvom sms alebo e-mailu


Možnosti platby

Dobierka

Platba za objednávku pri prevzatí zásielky.

 

Platba prevodom na účet

Banka: Fio banka, a.s.

Číslo účtu: 2702600704/8330
Variabilný symbol: číslo objednávky

IBAN: SK8183300000002702600704
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Platba kartou online

Kupujúci za objednaný tovar zaplatí platobnou kartou online hneď po vytvorení objednávky. Online platby zaisťuje platobná brána ComGate (ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, Česká republika; platby-podpora@comgate.cz, +420228224267). https://www.comgate.cz/platebni-brana

Návod a vysvetlenie prieheu platby nájdete na stránkach poskytovateľa:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Reklamácie platieb môžete uplatniť na adrese poskytovateľa: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267.


Výmena tovaru

Ak ste si u Nás zakúpili tovar, ktorého vlastnosti Vám nevyhovujú, môžete ho vymeniť za iný. Pri prvej výmene neúčtujeme žiaden poplatok za poštovné a balné.

Pre úspešnú výmenu je nevyhnutné dodržať tieto podmienky:
- tovar nesmie byť poškodený alebo používaný;
- tovar balený v ochrannom obale nesmie mať narušený obal;
- kupujúci musí požiadať o výmenu do 14 dní od prevzatia tovaru;
- v prípade individuálne dohodnutých podmienok je možné požiadať o výmenu aj neskôr;
- doručený musí byť kompletný produkt vrátane jeho originálneho obalu, príslušenstva a dokumentácie
- kupujúci nesmie tovar zaslať na dobierku;
- kupujúci znáša náklady na doručenie tovaru predávajúcemu;

Pre zjednodušenie postupu odporúčame vyplniť a zaslať žiadosť o výmenu tovaru: .DOCX | .PDF

Tovar dôkladne zabaľte a zašlite na Našu adresu:
UNIJUNIOR-ŠPORT s. r. o.
Nám. sv. Egídia 50/58
058 01 Poprad

V prípade, ak chcete vrátiť tovar, ktorý sme Vám doručili na odberné miesto Z-Point Packeta.sk, odporúčame využiť možnosť "Reklamačný asistent". Výhodou výmeny tovaru prostredníctvom tejto služby je, že poštovné hradíme za Vás. ID kód pre zaslanie tovaru k nám: 95770964